HEMMA!

Nu är man hemma efter att har varit på en resa till Sverige! Det var nog helt roligt men det tråkiga med det var att man måste stiga upp jätte tidigt att heller skulle man har kunna sova... :D

Det är skola imorgon och jag skulle inte alls orka fara dit men det bästa är att man får träffa kompisar i skolan och sedan skall jag fara till min bästis efter skolan och sen skall vi chilla med en annan typ som är helt jätte rolig! :)

Och sedan är det snart jul <3 det kommer bli roligt fast jag har inte köpt julklappar till alla ännu :( men det beror på att man vet inte vad man skall köpa till en person. Men nog hittar man alltid något som man kan köpa!





// Vikii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0