Tyvärr!!....

Hej alla bloggare! Tyvärr har jag inte gjort några inlägg på nästan TVÅ veckor... Jag har haft jätte bråttom och när det har varit nyår och julen så jag beklargar.... Förresten gott nytt år! Känns nog lite konstigt att det är 2012 redan och det är bra för att det är bara 13 dagar kvar och så fyller jag! Idag tidigare så hade jag en liten konstig känsla för att jag skrev tyska meddelanden med mamma och hon förstod allting och jag använde en translator på datorn :) Men jag skall försöka blogga mer men man för se!



Jetzt ist hier endlich, ich wünschte nur ein frohes neues Jahr für Sie!
(På tyska: Nu här till sist skall jag bara önska ett gott nytt år till er!)


Jag har inte en sådan här telefon :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså.

Vem tror du att läser din blogg?

Ärligt talat.

Tror du påriktigt att du är nästa Paris Hilton eller?

2012-01-09 @ 16:02:13
URL: http://!?
Postat av: Gustav N**u**

Jupp, jag håller med!!

Alltså du verkar vara en riktig teenager...!!!!

Vill inte skriva mitt efternamn för annors skulle du kunna söka upp mig från facebook.! :PPPP

Lek inte tuff.

Hatar såna människor som DU!!!!!!!!!

2012-01-13 @ 14:12:30
URL: http://Hateyourself.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0